سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد، ژرفای حکمت و با حکمت، ژرفای خرد بیرون آورده می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :6
کل بازدید :25835
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/7
11:30 ص

بنام خدا

زد ایکس آی هاستینگ ایران امکاناتی را فراهم آورده است تا عزیزان هموطن بتوانند حتی بدون آشنایی با زبان های برنامه نویسی اقدام به ایجاد و مدیرت انواع سایت از قبیل خبری ، سرگرمی ، بازی و ... نمایند و برای این منظور 20 گیگا بایت فضای کاملا رایگان تخصیص داده است .

ما همواره در جهت رفع مشکلات شما حاضر بوده و به همین منظور هفت روز هفته بصورت 24 ساعته آماده رفع هرگونه مشکل در مورد هاست مربوطه خواهیم بود و مادامی که کاربران گرامی قوانین زد ایکس آی هاستینگ را رعایت نمایند ملزم به حفظ اکانت مربوطه باشیم و کاربران با اطمینان از اینکه خدمات بی شمار زد ایکس آی هاستینگ همیشه و همیشه رایگان خواهند بود اقدام به ایجاد سایت خویش نمایند.

کاربران بلافاصله پس از عضویت میتوانند به صفحه کاربری و سی پنل خود وارد شده و اقدام به بارگذاری سایت خویش نمایند و یا از طریق نصب کننده اتوماتیکی که ما در سی پنل ایجاد نموده ایم یکی از ده ها گزینه را انتخاب و سیات خود را به کمک این نصب کننده ایجاد کنند.

امکانات رایگان زد ایکس آی هاستینگ تقریبا با اکثر هاست های پولی برابری نموده و شما میتوانید ضمن برخورداری از یک دامنه رایگان ، ایمیل های مربوط به مدیریت هاست احتصاصی خود را نیز در صفحه مدیریت خویش ایجاد و ضمن برخورداری از سایت ، از چند ایمیل مختلف رایگان هم برخوردار گردید و بدیهی است مادامی که اکانت شما فعال باشد آن ایمیل ها هم بصورت اختصاصی متعلق به شما باشند.

در زد ایکس آی هاستینگ شما قادر هستید تا آی پی های مزاحم را مسدود نموده و از بک آپ منظم برخورداری گردید تا احیانا اگر سایت شما هک شد به راحتی به اطلاعاتتان دسترسی پیدا کنید ضمن اینکه لازم به ذکر میدانیم توضیح دهیم زد ایکس آی هاستینگ ایران از پرقدرت ترین ها در ایران است که نهایت مراتب ایمنی در آن رعایت شده و ما مستقیما امکانات خود را از یو هاستینگ بین المللی به روز رسانی میکنیم.

از آنجاییکه قصد ما از ایجاد این امکانات عدیده آشنایی کاربران عادی با نحوه ایجد سایت و اتخاذ روش هایی برای کار آفرینی است فعالیت سایت های آپلود ، دانلود و چت روم های عمومی ممنوع بوده و این سایت  و پرتال ها میتوانند از هاست های حرفه ای غیر رایگان زد ایکس آی هاستینگ ایران استفاده نمایند.

لازم به ذکر است زد ایکس آی هاستینگ ایران فعلا فقط به دو زبان انگلیسی و فارسی قابل استفاده است اما به زودی زبان های عربی ، روسی ، چینی و ... به زبان های زد ایکس آی هاستینگ ایران افزوده خواهد شد

در آخر هر ماه بعنوان هدیه فعالیت لینک  20 سایت برگزیده در صفحه اصلی زد ایکس آی هاستینگ ایران نمایش داده خواهد شد

برای ورود به صفحه عضویت کلیک نمایید

برای ورود به صفحه کاربری و سی پنل کلیک نمایید

 


92/10/27::: 2:54 ص
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ اعتیادها تا دیروز رنگ وبوی دود داشت و در نظر شنونده،هر آنکس که به عادات ابنگونه نسبت داده می شد فردی ژولیده با لباسهای کهنه ومندرس تجسم میگردید. این روزها اما اعتیاد شکل و شمایل دیگری یافته و ابزار رفع خماری هم بسیار گرانبها شده اند. از این گرفتاران با عنوان معتادان مجازی یاد کرده اند.
+ آی لجم میگیره میبینم بعضیا چه فیگور عاقلانه میگیرن و باد تو غبغب میندازن و آروغ دانشمندی ول میدن ولی وقتی از نزدیک میبینی انگار اصلا اون آدم توی پیامرسان نبودن و حتی اسم دو تا کتاب جامع رو هم نمی دونن. آخع داداش گل من چه دلیلی داره که هی میخوای خودتو چیزی که نیستی نشون بدی ؟؟؟ باور کن اگه خودت باشی خیلی بهتره. باور کن و یه بار امتحان کن!!!


+ ببینم برای ارسال نظر هم باید پول بدیم؟ آخه من هر کار میکنم نظر بدم نمیشه
+ راستی *روز زن* مبارک
+ ای کاش مسئولان این شبکه کمی بیشتر واسه بحث دبیری و کاندیداها توضیح میدادن تا بدونیم اصولا چیکار باید بکنیم هم به عنوان عضوی که شاید برای انتخابات کاندید شود و هم به عنوان فردی که قرار هست به تعدادی از اعضا رای دهد
+ من و 99 نفر دیگه همه باهم عید شما را تبریک عرض میکنیم . :)
+ سلام ایرانی، صبح آدینه شما بخیر