سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، دانشمند نمی شود، تا اینکه . . .در برابر دانشش چیزی از کالای پست دنیا نگیرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
کل بازدید :25812
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/1/31
1:48 ع

سلام

فرهنگو تمدن غرب و شرق در طول تاریخ بارها و بارها در تقابل با یکدیگر بود هاند و هیچگاه به نقطه نظر مشترکی نرسیده اند و این تقابل از ابتدای قرن بیستم تا کنون به اوج خود رسیده است.

علت چیست و چرا جامعه شناسان دو تمدن به هیچ وجه حاضر به مصالحه و ایجاد نزدیکیها نیستند. به مرور قصد داریم تا ضمن شناخت اندیشه های سیاسی غرب در قرن بیستم به این اختلافات فرهنگی که در ظاهر بار تموذن را بر دوش کشیده اما در باطن تماما سیاسی بوده اند اشاره کنیم.

پس با ما باشید تا به یاری خدا و همکاری با شما نقاط ضعف و قوت این اختلافات را از طرق باز شناسی فرهنگی سیاسی تمدن ها ، پی برده و سعی در نتیجه گیری های اخلاقی این بحث ها نماییم.

اولین مبحث در این رابطه برگزیده گان یا نخبه گان سیاسی خواهد بود که ان شاالله در هفته آینده پرداخته خواهد شد

تا درودی دیگر بدورد


90/11/8::: 1:41 ص
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ اعتیادها تا دیروز رنگ وبوی دود داشت و در نظر شنونده،هر آنکس که به عادات ابنگونه نسبت داده می شد فردی ژولیده با لباسهای کهنه ومندرس تجسم میگردید. این روزها اما اعتیاد شکل و شمایل دیگری یافته و ابزار رفع خماری هم بسیار گرانبها شده اند. از این گرفتاران با عنوان معتادان مجازی یاد کرده اند.
+ آی لجم میگیره میبینم بعضیا چه فیگور عاقلانه میگیرن و باد تو غبغب میندازن و آروغ دانشمندی ول میدن ولی وقتی از نزدیک میبینی انگار اصلا اون آدم توی پیامرسان نبودن و حتی اسم دو تا کتاب جامع رو هم نمی دونن. آخع داداش گل من چه دلیلی داره که هی میخوای خودتو چیزی که نیستی نشون بدی ؟؟؟ باور کن اگه خودت باشی خیلی بهتره. باور کن و یه بار امتحان کن!!!


+ ببینم برای ارسال نظر هم باید پول بدیم؟ آخه من هر کار میکنم نظر بدم نمیشه
+ راستی *روز زن* مبارک
+ ای کاش مسئولان این شبکه کمی بیشتر واسه بحث دبیری و کاندیداها توضیح میدادن تا بدونیم اصولا چیکار باید بکنیم هم به عنوان عضوی که شاید برای انتخابات کاندید شود و هم به عنوان فردی که قرار هست به تعدادی از اعضا رای دهد
+ من و 99 نفر دیگه همه باهم عید شما را تبریک عرض میکنیم . :)
+ سلام ایرانی، صبح آدینه شما بخیر